zondag 15 februari 2009

De voorbije week

Dag iedereen!

Het is al weer een tijdje geleden.
Deze week hadden we nog steeds stage in de Pond Spring School. We hebben onze draai nu al gevonden in de school. De kinderen vinden het echt leuk als we les geven aan hen. Vooral het dansen vinden ze hier super.
Mama Mkwawa heeft het ook voor ons hoekenwerk. Ze wil zelf dat alle leerkrachten in de school een eigen hoekenwerk maken voor hun vak, wij moeten hen hierbij een handje helpen.
Onze stage loopt ondertussen stilaan op zijn einde. Maandag beginnen we aan onze laatste week.

Enkele gebeurtenissen van deze week:
Op maandag swingden we weer de pannen van het dak met de hele school op het lied 'mooi weer vandaag' (en het was ook wel weer mooi weer).
Op woensdag had ik in de douche een gevecht met een ongewenste gast, namelijk een kikker!
Op donderdag hadden we onze eerste cultuurshock. We moesten naar de begrafenis van de vader van een leerkacht. Ik moet eerlijk zijn, je kan een begrafenis hier niet vergelijken met een in Belgiƫ.
Op zaterdag gingen we naar Bagamoyo, een oude slavenstad. Ik moet zeggen, het is zeker een aanrader.
Op zondag gingen we op stap met mama Mkwawa. Ze liet ons enkele mooie plekken zien in Dar Es Salaam.

Zo, tot het volgend bericht!

Kwa Heri!

1 opmerking:

mulkie zei

dag lieve schat,

ik ben blij dat je u daar zo amuseert. Ik zou zeggen voor de laatste week stage , steek nog even een tandje bij. En toon ginder maar dat de belgen ook wel kunnen dansen. Willeswaar niet gewend aan zo'n warm weer , maar toch. Go for it!.

Zo te zien heb je een bewogen week achter de rug. Ik zou zeggen amuseer je daar nog goed. Want het gaat allemaal zo vlug voorbij.

Dikke kus
Mulkie